neděle 8. února 2015

Konečně jsem se dočkala!

Jupíííí! Konečně jsem se dočkala! Kaluže na louce zamrzly, vznikla báááječná bruslařská plocha a já mohla vytáhnout brusle a zajezdit si na nich.
Nejprve se mi moc nechtělo. Celé dopoledne jsem v práci pobíhala, druhý den mě čekalo totéž, a místo abych doma nožkám ulevila, půjdu lítat na bruslích? Ale kdy se mi zase taková příležitost naskytne? ...... Přes všechny pochybnosti jsem popadla brusle a vyrazila.
Filip samozřejmě vyrazil se mnou. Vyzkoušel a zkontroloval, jestli je vše OK, jestli je led bezpečný.Mrkající

Čáry na ledu,

čáry na obloze.

Pak za mnou dorazila i Eliška. Filip dohlížel a asistoval u přezouvání.

Hotovo! A Eli už se projíždí.

Společné foto Eli a já.Mrkající

Filip bruslit nechtěl, ale nenudil se. Opodál se pustil do své oblíbené činnosti.

Domů jsme se vraceli, až když se sluníčko klonilo k západu.

Přeji vám hezký nedělní večer a pohodový start do nového týdne.Usmívající se





Žádné komentáře:

Okomentovat

Velikonoční přání

Všem virtuálním přátelům, stálým i náhodným návštěvníkům přeji krásné a požehnané velikonoční svátky plné sluníčka, barev, vůní, pohody, rad...