pondělí 20. července 2020

Černí čápi

Při našich toulkách k rybníku za Medřičí tam občas zahlédnu černé čápy. Jsou velmi plaší, takže je našim příchodem vyplašíme a pak už je vidím jen kroužit nad rybníkem.  Minulý týden jsme na ně "narazili" zcela nečekaně během vycházky po louce za naší domem. 



Divila jsem se, jak blízko si nás pustili k tělu. Snažila jsem se držet Filipa co nejblíž u sebe, sama jsem nedělala žádné prudké pohyby, přibližovala jsem se velmi pomalu. Dělilo nás nějakých patnáct dvacet metrů, když se zvedli a odletěli.

Měla jsem z toho setkání velkou radost.

Přeji vám krásný prázdninový týden.🌞








43 komentářů:

  1. Emo,krásně jsi je nafotila,jsou to nádherné fotky.Černé čápy jsem v přírodě ještě neviděla.Měla jsi opravdu štěstí.Dnes mi dcera říkala,že viděla na procházce se psy jeřáby.Tak jsou zase na stejných místech,kde jsem je vloni fotila.Ráda bych je zase fotila,jsou nádherní.
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, už jsem u tebe o jeřábech četla. Ty jsem zase nikdy neviděla já. Musí to být nádherná podívaná!🤔🙂🙂
      Dobrou noc.🙂

      Vymazat
    2. černí čápi jsou i u nás. Loni jsem ho nafotil a při lovu v příčce Mandavě. Hezké fotografie.

      Vymazat
    3. Jaruško, díky za pochvalu a přeji hezký den.😊🌞

      Vymazat
  2. Taky se u nás občas černý čáp mihne, ale vyfotit se mi ho nikdy nepovedlo. Krásné snímky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou hodně plaší.
      Děkuji za pochvalu přeji klidnou dobrou noc.🙂

      Vymazat
  3. Přeji ti na novém působišti jen samou radost, pohodu a klid.
    Vím, jak to chutná, řešila jsem to před dvěma lety po masivním napadení blogu spamboty. Hlavní adminka mne v tom nechala vykoupat a tenkrát padlo definitivní rozhodnutí. Za jedinou noc mi přišlo 2000 zpráv, nemohla jsem otevřít ani email. A Blog.cz mlčel.
    Ať tě tu blogování těší, není o adresách, je o lidech.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Simi, takhle masivní útok jsem nezažila, ale nevyhnulo se mi to a vše jsem buď blokovala nebo mazala. Víc mi vadilo, že jsem se na blog nemohla dostat, nešlo vkládat komentáře, snímky, .... Ale pořád jsem doufala, že to vychytají a bude líp. I v práci říkám, že 'všude je něco'. Proto jsme pořád otálela se změnou zaměstnání, až to zaměstnavatel vyřešil za mě. Dostala jsem výpověď pro nadbytečnost (přestože na pracáku visí nabídka pracovního místa). Vím, že kdybych chtěla, musí mě vzít zpátky, protože výpověď je neplatná. Ale nechci! Měla jsem strach, jestli v tého době a v mém věku seženu práci. Ale snad je to na dobré cestě a ještě si polepším! Takže všechno zlé je pro něco dobré a i tady to určitě bude lepší.🍀😊

      Vymazat
    2. Držím palce a na věk nehleď.
      Dnes se hodně věcí obrací, zaměstnavatelé sahají stále častěji po zkušených, kvalitních lidech a věk je naopak plus.

      Vymazat
    3. Simi, díky, budu to potřebovat.😊

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Maruško, já tebe také a jsem ráda, že se dál budeme potkávat.👏👍

      Vymazat
  5. Emi ty jsi šikula,černý čáp? no toho vidím jen u tebe. Jn tak dál..krásné dníky..Miluš

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Černé čápy vídám u rybníka, ale na louce to byla premiéra.😊

      Vymazat
  6. Já jsem snad ještě černého čápa neviděla :-).
    Díky za radu, kterou jsi napsala na mé staré adrese. Já jsem si myslela,že to tak je, ale taky jsem se domnívala, že se mi to zobrazí pod záhlavím, tak jak to bylo na Blogu.cz. :-)
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, také jsem s tím trochu bojovala! Možná existuje jednodušší způsob, "kratší cesta", ale to by ti poradily zkušenější blogerky.😃 Já teď tápu jak a jestli vůbec se dají z galerie vymazat obrázky🤔🤔
      Hezký den i tobě.🌞

      Vymazat
  7. Emo, opět 1*** za foto. Nejsi sama , kdo tápe na novém blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško,díky.😊
      Zkušené blogerky snad poradí.🤔😊

      Vymazat
  8. Cerneho capa jsem nikdy nevidela ,verim ze ti udelali radost .Dekuji za navstevu u mne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Elli, vždycky jsem k tobě ráda zašla a zajdu zas.😊

      Vymazat
  9. Černého čápa jsem viděla i u nás, ale frnkl, aniž bych měla šanci ho vyfotit. Jsou zvláštní asi proto, že jsme zvyklí na ty bílé. Krásně jsi je zvěčnila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, díky.😊
      Máš pravdu, jsou trochu jiní, než ti bílí. Trochu mi připomínají čápy marabu.🤔😊

      Vymazat
  10. To je úžasné. Při takových setkáních člověk tají dech a je napnutý jak luk a možná ve stejném střehu jako ptáci nebo jiná zvířata. Krásné fotky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, vystihla jsi to úplně přesně!👍
      Děkuji a přeji příjemné odpolko.🌞

      Vymazat
  11. Páni to bylo úžasné setkání. Moc děkuji za tak krásné fotky. Krásné dny ti přeji .Z💙

    OdpovědětVymazat
  12. Emi, moc pěkné fotečky. U nás jsem černého čápa ještě neviděla.
    Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, díky moc za komentík a přeji příjemné letní dníky.🌞

      Vymazat
  13. Odpovědi
    1. Eli, vždycky mám radost, když na ně během vycházky narazíme.😊

      Vymazat
  14. Emi to musel být krásný zážitek. Černého čápa jsem také neviděla.

    Přeji ti krásné léto. Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou zvláštní a vidět je je pro mě svátek.😊
      Přeji také prima letní dníky.🌞

      Vymazat
  15. No tak to je krása. Jsou úžasní. Já každý rok pozoruji live hnízdo Bohuslavice. Teď už se začínají učit létat. Je krásné, že můžeme pozorovat díky kamerám vývoj různých druhů zvířat a ptactva.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem před několika lety chodila na rybník krmit labutě a pozorovat jejich hnízdění. Když se začala líhnout mláďátka, byl to pro mě obrovský zážitek! A když jsem pak přišla k rybníku a našla mrtvou labuť a umírajícího labuťáka, brečela jsem jako želva!!😢

      Vymazat
  16. Černého čápa jsem ještě neviděla, a to už pamatuju docela dost. Měla jsi štěstí, fotky se ti moc povedly ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, děkuju. Občas mám štěstí a během vycházky na ně narazím.😊

      Vymazat
  17. Opět krásné fotky.
    Přeji ti na nové adrese hodně štěstí a spokojených čtenářů. ☺
    P. S. I já se včera konečně dostala k "založení" blogu - bohužel jsem se zasekla u adresy. Ne a ne mě napadnout něco, co není obsazeno. Už jsem bezradná. Snad mě něco napadne, než blog definitivně nebude.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Niky, díky.😊
      Věřím, že brzo něco vymyslíš.😊

      Vymazat
  18. Tak černé čápy jsem ještě neviděla a ani nevěděla, že existují.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mohla jsi je vidět tady u mne. Už jsem je tu měla.😃

      Vymazat
  19. Emo, černé čápy jsem ještě asi neviděla. Hezké fotky.
    Přeji pohodové srpnové dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, děkuji a i ty měj pěkný a úspěšný první srpnový týden.🌞

      Vymazat
  20. Páni, ani já jsem černé nikdy neviděla...
    Nádhera! H.

    OdpovědětVymazat
  21. Já je vídám u nás na rybníku za Medřičí a vždycky je to pro mě svátek.😊
    Přeji příjemné pozdní odpoledne.🌞

    OdpovědětVymazat

Velikonoční přání

Všem virtuálním přátelům, stálým i náhodným návštěvníkům přeji krásné a požehnané velikonoční svátky plné sluníčka, barev, vůní, pohody, rad...