úterý 15. listopadu 2016

Nedělní návštěva a první mráz

V neděli jsme měli nečekanou návštěvu. Seděli jsme u odpolední kávičky a najednou nám něco začalo létat nad hlavami. V první chvíli nám bliklo hlavou - vlétla sem vlaštovka. ..... Blbost! Je přece listopad, kde je vlaštovkám konec! Tak co to je? ...... Sýkorka! Začali jsme otvírat okna, běžela jsem otevřít na balkon. ..... Najednou rána do okna! Chudinka sýkorečka, asi viděla známá místa v zahradě a chtěla se tam rychle dostat. Zůstala ležet otřesená na okenním parapetu. Tomáš (dcery přítel) ji opatrně vzal do dlaní a posadil ji ven na okenní parapet, kde se pomalu vzpamatovala z otřesu a za chvilku odlétla. Snad je v pořádku!Usmívající se

Včera u nás bylo hodně mrazivé ráno, teplota klesla k devíti stupnům pod nulu (dneska to bylo obdobné). Než jsem se ale vyspala po noční, námraza byla pryč. Ale krásně svítilo sluníčko, nebe bylo bez mráčku,

tak jsme se s Filipem vypravili na vycházku.
Vyfotila jsem zrcadlení

Trochu zimy jsem přece jen našla. Na stinných místech se něco námrazy udrželo.




Venku v přírodě se mi fotit pípálky moc nedaří. Tentokrát mi na chvilku zapozovala sýkorka modřinka.

Dneska se vrátilo typické listopadové pošmourno.

Přeji vám pěkný a úspěčný zbytek pracovního týdne.Úžasný


Žádné komentáře:

Okomentovat

Velikonoční přání

Všem virtuálním přátelům, stálým i náhodným návštěvníkům přeji krásné a požehnané velikonoční svátky plné sluníčka, barev, vůní, pohody, rad...