úterý 28. dubna 2020

Radost a štěstí

Nedávno nás Vendy svoji výzvou vybídla k vnímání maličkostí, které nás potěší, povzbudí v tomto nelehkém období.
Uvědomuji si jaké mám štěstí. Bydlím na konci vesnice, máme zahradu a hned za ní louku, mohu tedy kdykoliv vyběhnout a jsem na čerstvém vzduchu, v přírodě. Jsem relativně zdravá, můžu tedy vidět, cítit, slyšet všechnu tu jarní krásu probouzející se přírody.
Cítím vůni rozkvetlých stromů a květů na louce či v zahradě



Slyším hukot včel v rozkvetlých korunách stromů, vidím je spolu s čmeláky a motýly poletovat z květu na květ



Slyším nad hlavou vyzpěvovat ptáčky, vidím je kolem sebe poletovat, pozoruji jejich hnízdění



Mohu pozorovat zvířátka

Každý večer slyším od řeky žabí koncertování

Mohu pozorovat nebe nad hlavou, radovat se ze sluníčka i deště

Největší moje radost, štěstí a láska je náš vnouček. Jsem šťastná, že je zdravý, že můžu pozorovat jak si hraje, běhá, jaké dělá pokroky. A když natáhne prťavé pacinky a řekne 'babíí'.....

Jsem ráda i za to, že máme takové technické vymoženosti, jako je digitální foťák či notebook, a tohle všechno si můžeme vyfotit, uchovat i sdílet .




Žádné komentáře:

Okomentovat

Velikonoční přání

Všem virtuálním přátelům, stálým i náhodným návštěvníkům přeji krásné a požehnané velikonoční svátky plné sluníčka, barev, vůní, pohody, rad...