úterý 19. března 2013

Větvičky a čejka

Dopoledne, kdy mezi mraky ještě probleskovaly sluneční paprsky (chladno a větrno nás neodradilo), vypravili jsme se s Filďasem na vycházku. Cíl byl tentokrát jasný. Natrhat domů pár větviček do vázy. O víkendu jsem uháčkovala srdíčka v jarních barvičkách, které jsem si chtěla na větvičky navěšet. Natrhala jsem si pár větviček kočiček

a větvičky s jehnědami.

Na louce nás provázely svým typickým voláním čejky chocholaté (víc info a hlas ZDE), které se vrátily ze svých zimovišť. Bohužel byly daleko na to, abych je mohla vyfotit. Pro ty, kteří by snad čejku neznali, jsem si vypůjčila obrázek z netu.

Když jsem odjížděla do práce, začalo u nás sněžit. Venku teď leží asi 10 čísel těžkého, mokrého sněhu.Zamračený
A háčkovaná srdíčka? Ta ukážu příště.Mrkající

Žádné komentáře:

Okomentovat

Velikonoční přání

Všem virtuálním přátelům, stálým i náhodným návštěvníkům přeji krásné a požehnané velikonoční svátky plné sluníčka, barev, vůní, pohody, rad...