sobota 30. března 2013

Velikonoční filetová dečka a další dekorace

Ač počasí je stále zimní (tento týden u nás 2x nasněžilo, stále je větrno a teplota nevyleze nad 5°C), svátky jara jsou už tu. Na vašich blogách nacházím inspiraci, vidím, jak si děláte jaro alespoň doma, pustila jsem se také do velikonočního tvoření. Konečně jsem došmodrchala filetovou dečku s velikonočním motivem.

Přiznám se, že nejsem "vyhazovací typ", takže jsem zašátrala v "pokladech" po babičce a našla jsem tohoto prastarého kohoutka.

Tenhle slaměný koš si určitě pamatujete, přivezla jsem si ho z dovolené. Naplnila jsem ho kraslicemi z "babiččiny pokladnice".

V jarní dekoraci nesmí chybět primulka. Tuhle bílou jsem šoupla do skleněné mísy ze stejné "pokladnice".

Všem vám přeji krásné a pohodové velikonoční svátky.Usmívající se

Žádné komentáře:

Okomentovat

Velikonoční přání

Všem virtuálním přátelům, stálým i náhodným návštěvníkům přeji krásné a požehnané velikonoční svátky plné sluníčka, barev, vůní, pohody, rad...