středa 3. dubna 2013

Na obhlídce

Včera jsem cestou z Nového Bydžova zajela obhlédnout naše "vycházková" místa. Krásně svítilo sluníčko, ale foukal velmi studený vítr. Zachumlaná v bundě s kapucí jsem nejprve obešla rybník Šefarák.

Na hladině se stále drží tenoučký led (křís).

Pak jsem se přesunula k rybníku za Medřičí. Nedoufala jsem, že toho tam bude mnoho k vidění. Rybáři tam mají opět instalované plašící zařízení. Ale ptáci to vyřešili po svém. Pobývají na druhém konci rybníka. Nerušeně tu číhají na svoji kořist volavky (snad je u toho břehu rozeznáte Mrkající),

v poklidu tu plují lýsky i labutě.

Když jsem přijížděla, nad polem u rybníka se zvedlo s náležitým křikem hejno racků.

Moc jsem litovala, že nemám lepší fotooptiku. Za rybníkem je les, kde se pásly srnky, snad se tam procházel i jelen. Společnost jim dělalo hejno volavek.
Vysvětlivky: 2 tečky vlevo = pasoucí se srnky. Bílé tečky vpravo = volavky.Mrkající Smějící se

A nakonec jsem ještě zajela do vedlejší vsi, kde moc ráda fotím chaloupky.


Na závěr ještě přidám snímeček stehlíka, který přiletěl na naše okenní krmítko.

A tuhle pomlázku si u nás vykoledoval dcery přítel - milovník sýrů. Úžasný Smějící se

Přeji vám krásné a pohodové dníky v novém měsíci.Usmívající se

Žádné komentáře:

Okomentovat

Velikonoční přání

Všem virtuálním přátelům, stálým i náhodným návštěvníkům přeji krásné a požehnané velikonoční svátky plné sluníčka, barev, vůní, pohody, rad...