čtvrtek 11. dubna 2013

Znamení jara

Jaro je opravdu už tady. Při procházce z Filďasem jsem narazila na rozkvétající křivatce. Ještě jsou takové nedomrlé.

Na větvičkách se nalévají pupeny.

Jehnědy pořádně narostly.

A na komíně jsem viděla čápa.

Dnes mi ale málem vypadly oči z důlků a jásala jsem jako malé dítě. Proč? Na zahradu k nám přiletěl převzácný host. Dudek chocholatý. Byl náááádherný! Ale než jsem si podala foťák, ufrnkl.KřičícíPlačící Celé dopoledne vykuji a vyhlížím, zda se ještě objeví. Teď vím, že tu v okolí je a nebudu mít klid, dokud se mi nepodaří ho vyfotit. Snad se dočkám.
Přidávám alespoň ilustrační foto.

Přeji vám pěkný a pohodový den.Usmívající se

Žádné komentáře:

Okomentovat

Velikonoční přání

Všem virtuálním přátelům, stálým i náhodným návštěvníkům přeji krásné a požehnané velikonoční svátky plné sluníčka, barev, vůní, pohody, rad...