pondělí 15. dubna 2013

Opravdové jaro

Dnes bylo opravdové jaro konečně i u nás. O víkendu sice bylo relativně teplo, občas sluníčko, ale celkový dojem kazil občasný déšť. A já měla navíc víkend pracovní. Zato dnes to bylo téměř dokonalé. Volníčko, sluníčko, teplota téměř 20 °C. Nešlo jinak, než vyrazit do přírody. S Filďasem jsme se vypravili k rybníku za Medřič na podběl. A také okouknout sasanky a dymnivky.
Cestou k rybníku jsem vyfotila kytici křivatců. Už krásně kvetou.

Zato dymnivky teprve začínají rozkvétat.

Stejně tak sasanky.

Vloni už krásně kvetly, ale příroda to rychle dohoní.
Šneci stále vyspávají ve svých zamčených domečcch.

U rybníka mě čekalo přkvapení. Rybník byl vypuštěný, a racci a volavky toho pěkně využívali.

A u stavidla bylo docela živo. Rybáři tu měli výlov. Už jsem se bála, že podběl nebude. Nechtěla jsem se tam s Filďasem moc motat.

Nakonec jsem je obešla oklikou a podběl si natrhala.

Čajík už čeká.S vyplazeným jazykemUsmívající se

Žádné komentáře:

Okomentovat

Velikonoční přání

Všem virtuálním přátelům, stálým i náhodným návštěvníkům přeji krásné a požehnané velikonoční svátky plné sluníčka, barev, vůní, pohody, rad...