pondělí 23. března 2015

Můj wellness den

Určitě není nic neobvyklého, když si dojdeme ke kadeřníkovi, do bazénu, na masáž, na manikúru, vyjedeme na výlet. Ale aby se to všechno uskutečnilo v jeden den, to mně se ještě nepoštěstilo. Až v pátek.
Ten den začal neobvykle už tím, že během dopoledne proběhl na oblože ojedinělý jev - zatmění slunce. I když jsem byla po noční, spala jsem jen asi 2 hoďky. Nechtěla jsem si to nechat ujít. Tentokrát se mi ale focení tohoto úkazu nezdařilo, použila jsem tedy snímeček, terý jsem pořídila r. 2011.

Když skončila scéna na obloze, sbalily jsem se s Eli a vyrazily si užít bazén. Trochu si zaplavat, trochu se nechat namasírovat ve vířivce, na masížní lavici či pod chrličem.

Jen pár metrů od plaveckého bazénu jsou Smetanovy sady. Bylo krásně sluníčkově, relativně teplo, zkrátka nás jarní počasí nalákalo na procházku. Blíž vám sady představím v některém z příštích článků.

Protože mám svoji dvorní kosmetičku přímo doma, nemusela jsem se za dalším relaxem nikam trmácet. Eli mi udělala nejen celou kosmetiku (masáž a hydratace obličeje a dekoltu, úprava obočí, ...), ale upravila mi i moje z práce poničené nehty. Snímečky jsem si vypůjčila na netu.


I další snímeček je vypůjčený. Na závěr relaxačního dne jsem si dopřála návštěvu u kadeřnice.

Aby těch radostí nebylo málo, koupila jsem si tenhle nááádherný muškát.

Tak to byl můj wellness den. Také si občas uděláte takový relaxační den?

Mějte krásný a pohodový týden.Úžasný

Žádné komentáře:

Okomentovat

Velikonoční přání

Všem virtuálním přátelům, stálým i náhodným návštěvníkům přeji krásné a požehnané velikonoční svátky plné sluníčka, barev, vůní, pohody, rad...