sobota 24. října 2015

Pro dvojčátka

Dne 16. 9. spatřili světlo světa dva noví človíčkové. Našim báááječným kamarádům se narodila první vnoučátka - dvojčátka Viktorka a Davídek. Byli jsme pozvaní na oslavu jejich narození. Samozřejmě, že jsme nemohli přijet s prázdnou. Koupila jsem vlhčené ubrousky, těch není nikdy dost. Ale co dál? .... Dostala jsem nápad! Koupím polštářky a ušiju na ně povlačky. Chtěla jsem je i vyšít, ale v práci mi uděli trochu čáru přes mé plány, protože mi naplánovali nepřetržitý provoz, takže na vyšívání už nebyl čas. Povlačky oživila alespoň nažehlovací aplikace. Navíc jsem nesehnala polštářky, takže i ty jsem musela ušít. A tohle je výsledek mého snažení:

Žádna paráda, ale praktické polštářky na běžné použití.

Přeji vám krásný a pohodový víkend. Úžasný
U nás je dneska nááádherně sluníčkově, takže za chviličku vyrazíme s Filipem na výšlap. Musím si sluníčko užít, protože zítra zase razím do rachoty.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Velikonoční přání

Všem virtuálním přátelům, stálým i náhodným návštěvníkům přeji krásné a požehnané velikonoční svátky plné sluníčka, barev, vůní, pohody, rad...