neděle 1. ledna 2017

Na přelomu roku '16 a '17

Rok 2016 se přehoupl a máme tu rok 2017. Doufám, že jste do nového roku vykročili tou správnou nohou a prožili jste krásný a klidný den, protože jak se říká 'Jak na Nový rok, tak po celý rok!'
Chci vám také všem poděkovat za vánoční i novoroční přáníčka.

Já vám dnes přináším pár snímečků z přelomu roku 2016 a 2017. Sníh u nás sice nemáme, ale mírný mrazík se drží i přes den, všude je jinovatka. Jen škoda, že chybí sluníčko.
Začnu snímečky s datem 30. 12. Když jsme vyšli ven, sluníčko se ještě ukazovalo, ale během chvilky se začalo zatahovat a sluníčko schovala nízká oblačnost.

Jinovatka kolem dokola.

Vyfotila jsem si opět stádečko srnek

Na vycházce u rybníka se vždycky bojím, aby se Filip nepustil do křížku s velkými nutriemi. Asi by to pro něho nedopadlo dobře.

Počasí se rychle zhoršovalo, fotila jsem tedy víc detaily.



Na výpusti z rybníka se tvoří rampouchy.


Během pár chvilek padla taková mlha, že bylo vidět sotva na pár metrů.


Mlha, nízká oblačnost a mrazík udělaly své a tady je várka snímečků s datem 31. 12.
Jinovatky přibylo

Zase jsem fotila detaily.

Okoukla jsem, jak poporostly na výpusti rampouchy.

Pro porovnání snímeček bez mlhy.

A přišel i "náš" srneček. Přišel ke mně téměř na dosah ruky. Litovala jsem, že nemám v kapse jablíčko, mrkev nebo kousek chleba. Zase se s Filipem chvili honili, ale Filipa to brzo přestalo bavit (už taky není nejmladší, před pár dny mu bylo už 9 let) a srneček odběhl do houští.

Dneska jsme se tedy vypravili k rybníku za Medřičí znovu. Tentokrát jsem byla vybavená kouskem chleba a několika jablíčky.
Jinovatky zase přibylo. Opadává a vypadá to, jakoby na zemi ležel mírný sněhový poprašek.


Na obloze se na malou chvíli ukázalo bledé sluníčko

a prozářilo les za rybníkem

Rampouchů na výpusti přibylo.

"Našeho" srnečka jsme ale dneska neviděli. Filip přeběhl po ledu náhon a šel hledat nutrie. Na zpáteční cestě přes náhon ho ale led neudržel a Filip skončil v ledové vodě. To je tak, když neposlechne!! Vysypala jsem tedy přinesené dobroty na hromádku, jiným zvířátkům na přilepšenou a hajdy domů!! Z focení už nebylo nic. A doufám, že ani ledová koupel nebude mít následky.

Přeji vám úspěšný start do prvního pracovního týdne v novém roce.Úžasný






Žádné komentáře:

Okomentovat

Velikonoční přání

Všem virtuálním přátelům, stálým i náhodným návštěvníkům přeji krásné a požehnané velikonoční svátky plné sluníčka, barev, vůní, pohody, rad...