pátek 6. ledna 2017

Nejen od krmítka

'Já bych se na to nejrači vyprdla, velebnosti!!'..... chce se mi zvolat! Je fajn, že máme konečně zimu jak se patří, se sněhem, ledem, mrazem, ale proč až teď?! Denně jezdím do práce autem a včera jsem vůbec netušila, jestli se vůbec do práce dostanu. Silnice byly zaváté sněhem nebo zatarasené havarovanými kamiony.
Dneska se u nás po obědě udělalo moc hezky, vysvitlo sluníčko, lákalo to ven, třeba na brusle. Bohužel jsem místo k rybníku "klouzala" do rachoty.
Zimní počasí ale přilákalo víc ptáčků ke krmítku. Dneska jsem měla obzvlášť velkou radost.
Po několika letech se ukázala pěnkava jíkavec. Škoda, že nezapózovala líp. Ale i tak mám radost.

Zvonci jsou u nás na krmítku denně, ale stehlíci přilétají vzácně.

A konečně mám kloudný snímeček červenky.

Na závěr ještě přidám pár zasněžených a ledových snímečků.




Přeji vám klidný zbytek týdne, užijte si blížící se víkend. A hlavně se opatrujte!Usmívající se



Žádné komentáře:

Okomentovat

Velikonoční přání

Všem virtuálním přátelům, stálým i náhodným návštěvníkům přeji krásné a požehnané velikonoční svátky plné sluníčka, barev, vůní, pohody, rad...