pátek 17. března 2017

Jarní kytičky

Na dnešní den předpovídali meteorologové nejteplejší den tohoto týdne. Na avizovaných osmnáct stupňů teploměr nedosáhl, ale šestnáct bylo také velmi příjemných. Příroda se pomalu probouzí a začínají rozkvétat kytičky. Něco pro potěchu oka jsem nafotila.
Sem tam se objevují orseje

Našla jsem první křivatce

Začíná kvést i plicník

Překvapením byl podběl.

Na zahrádce nám kvetou sněženky,

krokusy,

bledulky,

Talovíny už pomalu odkvétají.

Z truhlíku jsem vyhodila zimní výzdobu a osázela ho primulkami.

Do starého hrnka jsem zasadila macešky.

Z dnešní vycházky jsem si přinesla materiál na jarní dekoraci. Co z toho vzniklo vám ukážu příště.

Přeji vám krásný a pohodový předjarní víkend.Úžasný



Žádné komentáře:

Okomentovat

Velikonoční přání

Všem virtuálním přátelům, stálým i náhodným návštěvníkům přeji krásné a požehnané velikonoční svátky plné sluníčka, barev, vůní, pohody, rad...