neděle 15. října 2017

Houbobraní

Letos jsme si houbiček užili a stále ještě užíváme. Už na jaře jsem našla při procházce s Filipem na louce smrže.

Po několika letech, kdy jsem o žampión nezakopla, tak letos narostly parádní.

I houbička, kterou jsem vám ukázala v minulém článku, patří podle mykologa mezi pečárky. Jedná se o pečárku rumištní.

Jidášovo ucho je tak jednoznačná houba, že není třeba konzultace s mykologem a lze ji bez bázně konzumovat.

Hezké, ale nejdlé.



Sírovec je krásný a jedlý. Řízečky z něho prý chutnají jako kuřecí.

Nebyla jsem si jistá, že to jsou václavky, tak jsem je nevzala.


Šupinovka kostrbatá je jedlá.

Falešná dršťková polévka z václavek a šupinovek je výborná.

Zítra hlásí další sluníčkový den, tak vyrazím na obhlídku mých "houbových" míst.

Mějte krásný a pohodový zbytek víkendu, užívejte babí léto, které se k nám vrátilo.Úžasný


Žádné komentáře:

Okomentovat

Velikonoční přání

Všem virtuálním přátelům, stálým i náhodným návštěvníkům přeji krásné a požehnané velikonoční svátky plné sluníčka, barev, vůní, pohody, rad...