čtvrtek 19. října 2017

Zdravá červená řepa

Ségra mi přivezla pár bulviček červené řepy. Na zavařování to bylo málo, tak jsem se rozhodla zpracovat ji "začerstva". Na netu jsem si našla pár receptů na smoothie, šťávu či saláty.
Kombinaace červená řepa, mrkev, řapíkatý celer mě nijak neoslovila. Ale červená řepa, jablíčka a pomeranč - moooc dobré. Skvělá je také kombinace červená řepa, hruška, pomeranč a limetka.
Zatím jsem zkoušela jen vymačkanou šťávu. Protože červená řepa pročišťuje organismus, zatím jsem si netroufla na smoothie. V práci bych měla asi trochu problém, tak musím počkat, až budu mít volno (optět mám "naordinovaný" nepřetržitý provoz) a nebudu muset nikam jet.

U Jitušky (yorga.blog) jsem viděla recept na salát. Zaujal mě, ale trochu jsem si ho upravila. Osmahla jsem cibulku a šunku (neměla jsem anglickou slaninu), nakrájela jsem červenou řepu a jablíčko na malé kousky. Vše jsem smíchala, přidala špetku soli, hořčici a bílý jogurt. Hotový salát jsem šoupla vychladit do lednice.

Přeji vám krásné a pohodové dníky.Úžasný

Žádné komentáře:

Okomentovat

Velikonoční přání

Všem virtuálním přátelům, stálým i náhodným návštěvníkům přeji krásné a požehnané velikonoční svátky plné sluníčka, barev, vůní, pohody, rad...