středa 1. listopadu 2017

Dušičková dekorace

Letošní předdušičkový čas jsem měla docela hektický. Na výrobu dekorací na hřbitov jsem měla hodně málo času. Mám v práci opět "naordinovaný" nepřetržitý provoz, mezi směnami mám jen jeden den volna, takže jsem dekorace "plácala" po chvilkách. Navíc nám v neděli ráno vypli elektřinu, která nešla víc než dva dny (52 hodin!!!!). S přiděláním dekorací tavnou pistolí jsem tedy musela čekat.
Nakonec jsme s Eli vše zvládly a dušičková dekorace už je na místech určení.
Tradiční věnečky (focené ještě před konečným nalepením dekorací)


Dekorace na polystyrenových táccích se velmi osvědčila.

Vazba v květináči

Manžel chtěl na hrob rodičů a prarodičů jen něco velmi malého

A ze zbytku materiálu ještě něco před vchodové dveře

Počasí máme pravé dušičkové - chladno (teploměr ukazuje 5°C), sychravo, deštivo, ...

Přeji vám pěkné první listopadové dny.Úžasný

Žádné komentáře:

Okomentovat

Velikonoční přání

Všem virtuálním přátelům, stálým i náhodným návštěvníkům přeji krásné a požehnané velikonoční svátky plné sluníčka, barev, vůní, pohody, rad...