středa 18. března 2020

Na čerstvém povětří

Dneska dopoledne jsem měla trochu napilno. Čekala mě kontrola ve dvou zdravotnických zařízeních vzdálených od sebe 35 km. A když už jsem vyjela, zastavila jsem se dokoupit nějaké potraviny. Respirátor na obličeji mi trochu vadil. Ale co je trocha nepohodlí proti hrozbě nakažení.
Poté, co jsem se vrátila domů, vyběhla jsem na vycházku s Filipem. Teploměr ukazoval krásných 18 stupňů, takže bunda zůstala viset na věšáku. Doma zůstal i respirátor. Na našich vycházkách nepotkáme krom zvířátek živou duši. A nejinak tomu bylo i dneska.
Fotila jsem kočičky

Jehnědy na lísce

Začínají se objevovat první kvítka na keřích.

Šli jsme kolem kraviček,

oveček,

zahlédla jsem ušáka.

Dohnala jsem i babočku paví oko.

Po Cidlině se projížděly spokojeně kačenky

Vnímala jsem ten klid, pohodu, teplé jarní počasí, nastavovala jsem tvář jarním slunečním paprskům.
Kdyby to šlo, přibalila bych ke každé roušce i trochu toho našeho čerstvého, jarního vzduchu.

Včera jsme se byli podívat u kraviček s Elíškem.

Přeji vám klidný zbytek týdne. Hlavně se, prosím, v téhle neklidné době opatrujte!🧡🌞

Žádné komentáře:

Okomentovat

Velikonoční přání

Všem virtuálním přátelům, stálým i náhodným návštěvníkům přeji krásné a požehnané velikonoční svátky plné sluníčka, barev, vůní, pohody, rad...