pátek 22. května 2020

Do lesa, k rybníku i na louku

Dnes dopoledne jsem našlápla kolo a opět zajela do lesa. Odkvetla mi další kytička konvalinek, tak jsem jela omrknout, jestli bych si ještě jednu natrhala. Už pomalu začínají odkvétat, ale ještě jednu malou kytičku jsem si přivezla.
d

Pak jsem se ještě zajela podívat k rybníku za Medřičí. Poprvé jsem viděla slípky zelenonohé (snad to byly ony) s drobotinou. Bohužel jsem je nemohla pořádně vyfotit, protože byly daleko a ve výhledu mi bránilo velké a husté rákosí.

A tak přidávám vypůjčený snímeček, aby jste viděli, co jsem to vlastně vyfotila.

A nakonec jsem si zajela na louku pro kopretiny. Všechno tam krásně kvetlo, louka hýřila barvami.

Doma ale nezůstaly. Nemám ráda jejich vůni (smrad), a tak putovaly na hřbitov (jako vždycky).

Neodolala jsem a kromě kopretin jsem si natrhala ještě malou kytičku zvonků.

Cestou jsem míjela pole plničké kvetoucího heřmánku. Ta vůně byla naprosto fantastická. Zastavila jsem a dlouhé minuty tu vůni nasávala všemi póry. Bohužel jsem si nevzala nic, do čeho bych si heřmánek natrhala. Ale už vím, kam na něj vyrazím. Zítra ale určiitě ne. Pedpověď se vyplnila, u nás se už rozpršelo.

Doma už málem vyhlásili pátrání, protože jsem byla pryč přes tři hodiny.

Přeji vám krásný a pohodový víkend.🌞😊

Žádné komentáře:

Okomentovat

Velikonoční přání

Všem virtuálním přátelům, stálým i náhodným návštěvníkům přeji krásné a požehnané velikonoční svátky plné sluníčka, barev, vůní, pohody, rad...