úterý 22. února 2022

Chybíš mi!😢😢😢

 Dnes jsou to dva měsíce, kdy nás náhle a bez jediného slůvka rozloučení opustil můj manžel. Stačilo jedno chybné rozhodnutí, vteřina děje a osud tvrdě zasáhl. Manžel dostal na namrzlé vozovce smyk, vjel do protisměru a následoval boční střet s protijedoucím vozidlem.😢😢😢



13 komentářů:

  1. Emi, je mi to líto. Přijmi mou upřímnou soustrast. Vím, co cítíš a jak ti je. Já jsem zrovna před měsícem vzpomenula první výročí, kdy můj manžel odešel. Stále to bolí. My, ale musíme jít dál. Myslím na tebe.

    OdpovědětVymazat
  2. Emi, vůbec nevím, co mám napsat. Taková ztráta.
    Upřímnou soustrast, na dálku objímám.
    Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Emi, přijmi upřímnou soustrast. Je to velký bolestivý nečekaný zásah do života, ale Ty musíš jít dál.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Emi,přijmi moji upřímnou soustrast . Je mi to , objímám tě.

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Emo, nechce se mě uvěřit. Přijmi upřímnou soustrast♥

    OdpovědětVymazat
  6. Milá Emi, přijmi upřímnou soustrast, stačí okamžik a život se obrátí ve smutek a žal. Myslím na Tebe a objímám Tě...

    OdpovědětVymazat
  7. Emo,to je smutné a je mi to líto.
    Upřimnou soustrast

    OdpovědětVymazat
  8. Emi, moc mě to mrzí. Přijmi mou upřímnou soustrast. Myslím na tebe.

    OdpovědětVymazat
  9. Přijmi moji upřímnou soustrast

    OdpovědětVymazat
  10. Emi, to je mi moc líto. Přijmi upřímnou soustrast.
    Přeji hodně sil. ♥

    OdpovědětVymazat
  11. Všem vám děkuji za projevenou soustrast i objímající náruče.

    OdpovědětVymazat

Velikonoční přání

Všem virtuálním přátelům, stálým i náhodným návštěvníkům přeji krásné a požehnané velikonoční svátky plné sluníčka, barev, vůní, pohody, rad...