čtvrtek 22. září 2011

Viděno na louce

Včera mě Filip vytáhl na vycházku. Byl tak neodbytný, pořád poštěkával, že mi nic jiného nezbývalo. Pravda, moc se mi nechtělo, protože počasí bylo zakaboněné a já ani nedoufala, že pořídím nějaké snímečky. Něco málo jsem přece jen cvakla.
Našla jsem žampión. Ale nevzala jsem ho, protože se mi zdál nějaký podívný. V tom vlhku jakoby chytal plíseň. Kousek dál jsem našla bratříčky, a to už jsem byla na pochybách, jsou-li to opravdu žampióny. A když jsem po pár krocích viděla celý lívanec, bylo jasné, že mňamka ze žamponů nebude.

Jak tak chodím a okukuji, vidím brouka. Říkám si, tak toho ve své sbírce, holka, ještě nemáš. Po pár krocích vidím páreček v té nejintimnější chvílí. Mám já to ale kliku!Překvapený Smějící se O jakého brouka ale jde, to jsem ještě nevyštrachala. Snad nějaký druh mandelinky.

Ocúny už u nás kvetou od poloviny srpna. Vždycky je to ale neklamné znamení, že přichází podzim.

A kousek podzimu jsem si také přinesla domů.

Přeji vám pěkný poslední letní den. Usmívající se

Žádné komentáře:

Okomentovat

Velikonoční přání

Všem virtuálním přátelům, stálým i náhodným návštěvníkům přeji krásné a požehnané velikonoční svátky plné sluníčka, barev, vůní, pohody, rad...