pátek 30. září 2011

Z háčkovaných motivků

Po pauze zapříčiněné náhlým "onemocněním" našeho stařičkého PC jsem opět tu. "Onemocnění" naštěstí nebylo vážné, problém byl skloubit časové možnosti moje a našeho servismena. Máme to k němu trochu z ruky, tak se vždycky snaží mi PC dát do chodu na počkání.
Všem moc děkuji za komentíky, které jste mi tu zanechaly. Vaše článečky, které jsem zmeškala určitě projdu, pročtu a prohlédnu.

Počítač nefunkční, v telce pogram veskrze žádný kloudný, tak jsem se věnovala háčkování. Neodolala jsem pokušitelkám a vyzkoušela motivky.
Tady je ve fázi sešívání povlak na polštář. Motivky mají rozměr 20 x 20 cm. Předlohu jsem našla ve starém časopise Ateliér květen. Ale mohu na něm pracovat jen za denního světla, při umělém světle na to nějak hůř vidím.

Ze stejného časopisu jsem si před pár lety uháčkovala ubrousek na stůl. Také z motivků.

A teď jsem se pustila do háčkování povlaku na polštář z malých a velmi jednoduchých motivků. Ty mohu háčkovat i večer při umělém osvětlení. Mrkající Smějící se

Přidávám předlohu na háčkovaný motivek.
Přeji vám krásný sluníčkový dník. Usmívající se Usmívající se

Žádné komentáře:

Okomentovat

Velikonoční přání

Všem virtuálním přátelům, stálým i náhodným návštěvníkům přeji krásné a požehnané velikonoční svátky plné sluníčka, barev, vůní, pohody, rad...