sobota 1. října 2011

Rostou, rostou!

Krásné sluníčkové počasí posledních dnů láká k vycházkám. Ani my s Filipem jsme neodolali a vyráželi ven. Ne na dlouhé procházky, protože jsem tento týden měla odpolední směnu. A domů jsem se nevracela s prázdnou. Nedá mi to, abych se nepochlubila, jaké krasavce jsem přinesla. Ale ne z lesa. Chodím na ně k rybníku pod břízky.



Pýchavky jsem nasbírala na hrázi.

Košíček jsem neměla velký, ale byl těch krasavců plný.Překvapený Usmívající se

A toto je včerejší obídek. Řízečky byly vynikající! S vyplazeným jazykem Usmívající se

A dnes máme k obědu houbovou polévku.S vyplazeným jazykem Usmívající se

Žádné komentáře:

Okomentovat

Velikonoční přání

Všem virtuálním přátelům, stálým i náhodným návštěvníkům přeji krásné a požehnané velikonoční svátky plné sluníčka, barev, vůní, pohody, rad...