neděle 23. října 2011

Slaninové vdolečky s cibulí a sýrem

Nejprve bych chtěla poděkovat za ocenění mého blogu, která u vás nacházím. A pak děkuji všem vám, které jste mi poradily název pokojové rostlinky.

V pátek, než jsem odjela na noční směnu, upekla jsem slaninové vdolečky, abych měla ke svačině nějakou změnu. Recept jsem našla na www.toprecepty.cz.
Těsto:
250 ml teplé vody
45 g oleje
500 - 600 g hladké mouky
2 lžičky soli
2 lžičky cukru
30 g čertvého droždí
Suroviny dáme do domácí pekárny v uvedeném pořadí a zapneme program Těsto.

Vykynuté těsto ještě rukama propracujeme, rozdělíme na 6 - 7 dílků. Z každého vyválíme placku o velikosti cca 1,5 dlaně a dáme vykynout na plech vyložený pečícím papírem. Pak potřeme vajíčkem a dáme náplň.
Náplň:
hodně dušené cibule - cibuli nakrájíme na 1/2kolečka, podusíme na oleji a necháme vychladnout
anglická slanina
strouhaný sýr
Na každou placku položíme plátek angl. slaniny, hromádku dušené cibule, zasypeme strouhaným sýrem a ve vyhřátétroubě (asi 180°C) upečeme.
Já jsem dala na některé strouhanou nivu a cibuli jsem dala čerstvou.

A tady je výsledek. V rychnlosti jsem vyfotila poslední vdolek a než jsem uklidila foťák, byl vdolek pryč.

Ke svačině jsem si nesla opět 'klasiku'.Smějící se

Přeji vám dobrou chuť! S vyplazeným jazykem A pohodový nadcházející týden.Usmívající se

Žádné komentáře:

Okomentovat

Velikonoční přání

Všem virtuálním přátelům, stálým i náhodným návštěvníkům přeji krásné a požehnané velikonoční svátky plné sluníčka, barev, vůní, pohody, rad...