neděle 30. října 2011

Dušičková dekorace

Tak, jako každý rok, i letos jsem umotala pár věnečků na hřbitov k uctění památky zesnulých. Dělám si je sama, protože materiálu na jejich výrobu máme na zahradě dost a dost, nemusím tedy vydávat hříšné peníze na jejich pořízení. Nedělám nic moc extrovního, tak daleko moje zručnost a fantazie nejdou.
Tady jsou tedy moje letošní výtvory. Letos jsem po dloooouhé době použila na přízdobu i umělé kytičky. Tenhle byl opravdová rychlovka. Ten jsem vyráběla už ve čtvrtek, když pršelo. Mamka na jeho výrobu spěchala a mně se nechtělo nic vymýšlet. Navíc "putoval do světa" a teta říká, že se u nich na hřbitově hrozně krade, že často ani nestihne vidět, co jsme na hrob dali. Zamračený Tenhle rychlo.... snad nikdo neukradne!

Ostatní jsem vyráběla už na hřbitov k nám.



Tyto křížky dělala bratrancova přítelkyně.

Nakonec ukázka věnečků, které jsem dávala na hřbitov vloni



a růžičky z listů v květináči.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Velikonoční přání

Všem virtuálním přátelům, stálým i náhodným návštěvníkům přeji krásné a požehnané velikonoční svátky plné sluníčka, barev, vůní, pohody, rad...