úterý 25. října 2011

Smutek i radost

Tak mě to postihlo zřejmě také.Zamračený Z těchto dvou IP adres:

edunet-static-217.87-197-38.telecom.sk (87.197.38.217)

184-22-55-69.static.hostnoc.net (184.22.55.69)

mi přicházejí "zajímavé" komentáře. Obě adresy jsem zablokovala, uvidíme, co se bude dít dál. Jsem z toho trochu smutná, ale i to patří zřejmě k úskalím blogování. Nejen radost z virtuálního setkávání, milé komentáře, pochvaly, povzbuzení, ale i takovéto podivné hrátky.
Všem chci poděkovat za moooc milé komentáře k mému minulému článečku. Pro velký úspěch jsem vdolečky dnes pekla znovu. Tentokrát jsem ochutnala, ale to jen proto, že děti ještě nejsou doma.Smějící se
Tentokrát jsem ale použila jiný receptík na těsto. Ten připojím někdy příště. Dnes jen malá ukázka úrody z naší zahrádky.Mrkající Smějící se

Všem vám přeji pěkný a pohodový zbytek pracovního týdne! Usmívající se

Žádné komentáře:

Okomentovat

Velikonoční přání

Všem virtuálním přátelům, stálým i náhodným návštěvníkům přeji krásné a požehnané velikonoční svátky plné sluníčka, barev, vůní, pohody, rad...