sobota 29. října 2011

Slaninové vdolečky jinak

Jak jsem minule slíbila, přináším receptík na jiné těsto na vdolečky. Našla jsem ho už před časem A docela se mi osvědčil, když jsem synovi do školy ke svačině pekla "slané buchty". Těsto jsem totiž naplnila směsí z drobně pokrájené uzeniny, strouhaného sýra, nasekané pažitky či kudrnky, drobně pokrájeného kousku jablka (cukety, cibule, mrkve), koření dle chuti (např. Směs na kuře), ... a naskládala do pekáčku vedle sebe jako buchty. Jinak mi totiž vždycky náplň vytekla.
Recept je od Monikyhor z http://domacipekarny.dama.cz
300 ml mléka
25 g másla nebo 1 lžíce olivového oleje
1 lžička soli
500 g hladké mouky
1 lžička sušeného nebo 1/4 kostky čerstvého droždí
Vypracujeme těsto a necháme vykynout. Do domácí pekárny naskládáme suroviny (nejprve tekutiny, pak sypké) a zapneme program Těsto.
Po vykynutí těsto rozdělíme asi na 12 dílků, trochu rozválíme, potřeme rozkvedlaným vajíčkem, poklademe plátky angl. slaniny, cibulí nakrájenou na 1/2kolečka, zasypeme strouhaným sýrem a upečeme (cca na 180°C).
A teď můžete porovnat, který receptík je lepší. Mrkající Smějící se
DOBROU CHUŤ! Usmívající se

Žádné komentáře:

Okomentovat

Velikonoční přání

Všem virtuálním přátelům, stálým i náhodným návštěvníkům přeji krásné a požehnané velikonoční svátky plné sluníčka, barev, vůní, pohody, rad...