neděle 31. ledna 2021

Nedělní zasněžená vycházka

 Víkend, co se počasí týká, se opravdu vydařil V sobotu ráno sice ještě pršelo, ale pak se vyčasilo a odpoledne už krásně svítilo sluníčko. Nedělní mrazivé, sluníčkové počasí lákalo k vycházce zasněženým okolím. Pokud máte náladu a chuť, pojďte na vycházku se mnou.

Nejprve jsem šla okouknout ledové plochy na louce. Zatím nedrží. Ale zabruslit bych si šla moooc ráda.

Dominanta Smidar, kostel sv. Stanislava.

Stará jabloň u cesty.

Čížek na olši

Houbičky na pařezu

Náhon pod naší zahradou.

Po vycházce přišla vhod sklenice horkého pečeného čaje.

Doufám, že se vám zimní vycházka alespoň trochu líbila.

Přeji vám úspěšný start do nového pracovního týdne a zároveň do nového měsíce.🍀
















20 komentářů:

  1. Emo líbila se mě procházka,já se chystám na ní zítra,ale u tebe mě něco na fotkách chybí!! nebo spíše někdo-kde si nechala pejsana???

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Filipa jsem musela nechat doma s páníčkem. Musela mu stačit zahrada. Část vycházky vedla místy, kdy by musel být na vodítku a on na vodítku neumí chodit. Táhne jako divous!😞
      Hezký den, Miluško, a děkuji.😊

      Vymazat
  2. Milá Emo, procházka byla příjemná, zvláště pro mě u PC. Foto jako vždy nezklamalo. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, je hrozné, jak jsme všichni svázaní a omezení! A už to trvá moooc dlouho! Nedá se ale nic dělat, musíme se s tím nějak poprat a radovat se i z maličkostí.
      Přeji ti pohodové dny a hlavně se opatruj!🌞

      Vymazat
  3. Emi, procházka se mi moc líbila, pokochala jsem se zimní krajinou. 👍❄👍
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zaplať bůh za foťáky a počítače, které nám umožní si tu krásu zvěčnit a uchovat "na horší časy".👏
      Přeji pohodové dníky.🌞

      Vymazat
  4. V přírodě je po celý rok stále něco k vidění. Díky za příjemnou procházku, Emi. Hela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli, jsem ráda, že jsem tě alespoň trochu potěšila.
      Opatruj se!🧡

      Vymazat
  5. Emi,krásná procházka a moc krásné fotky.Myslím,že snad každý využil krásného víkendového počasí a vyrazil do přírody.
    Bruslení mě také láká,ale abych vlezla na rybník musím mít jistotu,že je led silný a u nás mrzne dva dny.Bohužel se má oteplit.
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, byla jsem okukovat kaluže na louce. Ale ani ty nestihly zamrznout. Snad se ještě dočkáme!😊
      Měj hezké dny.🌞

      Vymazat
  6. Taky jsem včera vyšla do přírody užít si krásného dne. Dnes mne to už moc neláká. Je zasmušilý den.
    Prima fotky !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, i u nás se počasí pokazilo! Ještě v pondělí svítilo sluníčko, ale teď vše taje, je mlhavo. Snad se ještě sněhu a zimy dočkáme.😊
      Přeji pěkné dníky.🌞

      Vymazat
  7. I mně se procházka moc líbila. Příroda okolo nás je v zimě opravdu krásná. 🙂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zasněžená krajina je v posledních letech pro nás z nížiny téměř vzácnost. Musíme si ji užít, když se paní Zima ukázala v plné kráse.😊⛄
      Přeji krásné zimní dníky.⛄🌞

      Vymazat
  8. Emo, krásné lednové fotky, počasí je jak má být. :o)
    A čaj určitě přišel k chuti.
    Přeji klidný únor. D.

    OdpovědětVymazat
  9. Musíme si sníh a led užít, když se paní Zima ukázala v plné kráse.⛄⛸️
    I ty měj pohodové dníky a hlavně se na svých cestách opatruj!🌞

    OdpovědětVymazat
  10. Emi, mám moc ráda tyle jiskřivé zimní dny.
    Měj se moc hezky, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky je mám ráda. Neodolatelně lákají ven.🙂
      Přeji příjemné odpoledne.🌞

      Vymazat
  11. Vždy, když je na fotkách zářivá obloha, hned vše na světě vypadá spokojeněji, blahodárněji a srdce potěší.
    Domnívám se, že díky současným teplotám si skutečně zabruslíš a ne jednou :)
    Přeji ti příjemný únor a další procházky s modrou oblohou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky doufám, že to s tím bruslením vyjde. Dneska jsem to byla okouknout, ale ještě to není ono. Sněhová peřina trochu brání zamrzání.🤔❄️
      Přeji ti pohodové odpolko.🌞

      Vymazat

Velikonoční přání

Všem virtuálním přátelům, stálým i náhodným návštěvníkům přeji krásné a požehnané velikonoční svátky plné sluníčka, barev, vůní, pohody, rad...