pondělí 11. ledna 2021

Ještě pár ptáčků

 Dnes ráno, když jsem seděla u snídaně, přiletěl k nám do zahrady krahujec. Zdržel se jen krátce. Ale i tak se mi podařilo udělat pár snímečků.


Na oběd pak přiletěla do zahrady žluna. Zbylo po ní pár děr v zemi.

Na vycházce s Filipem se mi podařilo na sloupu elektrického vedení vyfotit poštolku. 

Snad vás pohled na pár pípálků potěší.

Přeji příjemný a úspěšný  pracovní týden.🍀🌞





22 komentářů:

  1. Emi, jsi skvělý lovec co se ptactva týče! Nádhera!
    Přeji příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné! Ptáčky vidíme, ale fotit se moc nedaří, raději uletí, než aby pózovali. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji.😊 Ze začátku jsem se také s focením potýkala, ale léta praxe ....😃
      Měj hezký večer.😊

      Vymazat
  3. Emi, povedly se ti báječné fotoúlovky. Já dnes přistihla na krmítku straku, ale než jsem vytáhla mobil z kapsy ... frnk a byla pryč.
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na krmítko nám straky nelétají, ale po zahradě špacírují a po stromech poskakuj téměř denně. O víkendu jsem jich napočítala sedm!😲
      Děkuji a přeji hezký večer.😊

      Vymazat
  4. Emi , moc hezké fotečky. Těchto ptáčků je u nás dost, jen vyfotit se nějak nechtějí.
    Emi, měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nechtějí pózovat? To jsou ale darebáčci!😉😄😄
      Děkuji a přeji prima večer.😊

      Vymazat
  5. Emo,to máš úžasné a neobvyklé úlovky.Žlunu jsem jednou také fotila naproti domu na stromě,ale od té doby jsem ji neviděla.
    Měj hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, v létě přiletěla žluna do zahrady s mladými. Žlůní omladinu jsem viděla poprvé.👏😲
      Děkuji a přeji prima večer.😊

      Vymazat
  6. Emi, ty máš na ty pípálky štěstí! To se málokomu povede. Měj se pěkně.
    Hela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli, já jsem si hlavně pořídila foťák, sice kompakt, ale s velkým zoomem, takže si ptáčka "přitáhnu", nemusím se k němu přiblížit nebezpečně blízko.😊
      Díky a měj příjemný pozdní večer.😊

      Vymazat
  7. Odpovědi
    1. Tentokrát se pochlapil a fakt pěkně mi zapózoval.👏😊

      Vymazat
  8. Emo, tvé snímečky vždy potěší a pípálků obzvlášť. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, jsem ráda, že jsem tě potěšila.😊
      Přeji krásný den.🌞

      Vymazat
  9. Já vůbec kromě sýkorek a kosáků nepoznám, kdo mi létá nad hlavou.
    Krásné fotografie, povedly se.
    Přeji příjemné zimní radovánky, sněhu máme dost.

    OdpovědětVymazat
  10. Taky jsem musela listovat v atlase, abych zjistila, co nám to vlastně přilétá do zahrady a na krmítka. Ale léta praxe ... 😃
    Přeji příjemný páteček.🌞

    OdpovědětVymazat
  11. Emi, umíš ty ptáčky krásně nafotit, moc pěkné. Zdravím ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, děkuji a přeji příjemný nedělní podvečer.🌜

      Vymazat

Velikonoční přání

Všem virtuálním přátelům, stálým i náhodným návštěvníkům přeji krásné a požehnané velikonoční svátky plné sluníčka, barev, vůní, pohody, rad...