neděle 16. října 2011

Odolat nešlo!!

Včera jsme se probudili do krásného, ale studeného podzimního rána. Rtuť teploměru pod bodem mrazu, všude šedivák, na vodě ledový křís. Vymetená obloha téměř bez mráčku slibovala slunečný den. Lákalo to k odpolední procházce. Ovšem na tu jsem nemohla pomýšlet, protože mám pracovní víkend, odpolední směny. Ale vycházce se prostě nedalo odolat. Vyrazila jsem tedy dopoledne. Do pračky jsem šoupla prát prádlo a do domácí pekárny zadělat a kynout těstíčko na vdolky. Díky domácím pomocníkům jsem měla 1,5 hoďky k dobru. Usmívající se Popadla jsem foťák, vodítko, ... Filip se přidal bez meškání.Usmívající se Přes louku jsme zamířili k Šefaráku.
Na louce jsem si vyfotila korálky v trávě,

a korálky na jetelíčku.

Trochu jara a trochu podzimu

U rybníka už se vše pěkně barví.


Větvička kaliny proti blankytné obloze,

znovu kalina

a červeně vybarvený brslen.

V dálce byly vidět vrcholky Krkonoš. Vpravo Čená hora, vlevo Sněžka.

A tady .... Mrkající

U rybníka bylo krásně. Ani se nám nechtělo domů, ale povinnosti volaly. A dnes to vypadá na další krásný den. Tak si ho pěkně užijte.Usmívající se Usmívající se

Žádné komentáře:

Okomentovat

Velikonoční přání

Všem virtuálním přátelům, stálým i náhodným návštěvníkům přeji krásné a požehnané velikonoční svátky plné sluníčka, barev, vůní, pohody, rad...