středa 5. října 2011

Poslední sluníčkový den

Včera jsme s Filipem vyrazili k Šefaráku pro houby. Měl být poslední sluníčkový den (a také že byl), tak jsem si chtěla zajít ještě pro nějaké křemenáče.
Sem je chodím sbírat.

Ještě jsme ale nevyšli ani za vrátka a už jsem měla první snímeček. Chrostíkovi se asi zalíbila barva našeho auta a přišel si ho obhlédnout z blízka.Mrkající

Na louce jsem v trávě zahlédla malinkou chlupatou housenečku. I když na snímečku moc mlinkatě nevypadá.

Krásně kvetly hvozdíky. Mají malé, roztomilé, pastelově růžové kvítečky.

Vyfotila jsem si i kvítek čekanky.

V červnu jsem si u rybníka vyfotila kvetoucí lilek potměchuť. A teď plody, malinkatá rajčátečka.

Houby jsem však žádné nenašla. Možná mě někdo předběhl, možná jsem je už vysbírala.Překvapený S prázdným košíkem jsem se ale domů nevrátila. Nasbírala jsem si do něho listy, větvičy, jeřabiny, šípky, .... a udělala si malou podzimní dekoraci.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Velikonoční přání

Všem virtuálním přátelům, stálým i náhodným návštěvníkům přeji krásné a požehnané velikonoční svátky plné sluníčka, barev, vůní, pohody, rad...