pondělí 5. prosince 2011

2. adventní víkend

.... jsem měla docela perný. Začalo to už v pátek, když jsem musela po ranní směně ještě na mimořádnou noční směnu. Pak "směna" doma, však to všechny znáte, ale těšila jsem se na další adventní koncertík v dřevěném kostelíku v Loučné Hoře. Už potřetí tam vystoupilo choceňské saxofonové kvarteto Sax Q. A bylo to úžasné!Úžasný ..... Předstve si, že sedíte v roubeném kostelíku zachumlaní v dece, do rukou vás hřeje svařáček, který voní skořicí, hřebíčkem a badiánem, z venku je slyšet foukání větru a do toho zní Bachův Air, ukrajinská koleda či Dvořákovo Largo z Novosvětské. ....

Přifrčela jsem domů plná dojmů z krásného koncertu, hodila jsem se do gala, abychom mohli vyrazit na večerní Čertovskou zábavu. Aby nedošlo k mýlce, na snímečku není můj manžel, nejsem tam ani já. Ale byli to úúúžasní čerti.Smějící se

A v neděli odpledne jsem pelášila do místní sokolovny, kde jsme pořádali pro děti Mikulášskou nadílku. Přihlášených bylo víc než 130 dětí, takže sál byl zaplněný do posledního místečka. Než ale Mikuláš se svoji družinou dorazil, krátili jsme si čekání vystoupením dětí z místní MŠ a ZŠ.
Vystoupení dětí z MŠ bylo naprosto kouzelné. Na snímečku jsem zachytila malého čertíka, který se tak trochu zasekl. Maličký nehnutě stál a ronil slzičky, že nechce tancovat.

Děti ze základní školy měly připravené vystoupení pod názvem Babička vypráví. Babička vypráví vnoučatům, jak to bylo s narozením Ježíška.

Janička zahrála na klarinet krásné vánoční koledy. Paní učitelka posloužila jako stojánek na noty.
Janička sice krásně hrála, ale nebylo ji moc slyšet. Proč? Protože u nás jsou dospělí neukáznění, nevychovaní a nevědí, že když někdo vystupuje na jevišti, je slušnost tiše poslouchat, nevybavovat se, nehlučet, necourat, .... Promiňte, ale nedalo mi to, abych si nepostěžovala. Ač lidé dospělí, nedovedou 1/2 hodiny věnovat pozornost vystoupení účinkujících na jevišti.Plačící

Mikuláš dorazil s celou svoji družinou - andělem a dvěma čerty.

Mikuláš potom ze svých záznamů četl jména děti, které přicházely za ním na jeviště, aby byly od anděla obdarované balíčkem plným ovoce a pamlsků.
Ti hodní si bez obav podali ruku i s čertem. Ti, kteří to svoje svědomíčko neměli tak úplně čisté se neubránili slzičkám,

a někteří málem skončili v čertovském pytli.

Po nadílce, když se Mikuláš s dětmi rozloučil a odjel, byla pro děti připravená ještě diskotéka. Tu jsem ale už nezdokumentovala. Spěchala jsem domů, abych se ještě trochu prospala. Večer jsem totiž jela do práce, mám tento týden noční.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Velikonoční přání

Všem virtuálním přátelům, stálým i náhodným návštěvníkům přeji krásné a požehnané velikonoční svátky plné sluníčka, barev, vůní, pohody, rad...