neděle 5. října 2014

Další vydařený víkend

Sobota se u nás opět, co se počasí týká, dost vydařila. Venku mi pěkně uschlo všechno vyprané prádlo, na balkóně vyvětraly peřiny, ... Ale hlavně jsme si zase vyšli s Filipem na vycházku k Šefaráku. Už se to tam pomalu, pozvolna obléká do podzimního šatu.

Nasbírala jsem si tam zase nějaké kaštany

a žaludy. Ty se budou v zimě hodit do krmítka ptáčkům.

Zahlédla jsem žabky.

V trávě se třpytily pavučiny, jakoby byly poseté diamanty.

Našla jsem i nějaké houbičky. Většinou nejedlé, ale na pohled pěkné.



A tohle je snímeček pro Dášenku - dauma. Takhle šmejdí a užívá si vycházky náš Filďas.Usmívající se

Nedělní počasí už tak vydaření není. Od rána máme zataženo. Ale nevadí. Zatopila jsem, aby bylo doma tepličko, odpočíváme, vytáhla jsem vyšívání, večer si uvaříme čajík, .....Usmívající se

Přeji vám krásné a pohodové dníky. Užívejte si plnými hrstěmi nááádherné babí léto.Úžasný


Žádné komentáře:

Okomentovat

Velikonoční přání

Všem virtuálním přátelům, stálým i náhodným návštěvníkům přeji krásné a požehnané velikonoční svátky plné sluníčka, barev, vůní, pohody, rad...