úterý 28. října 2014

(Ne)podzimní focení

Čas svatodušních svátků se kvapem blíží, tak jsem se, jako každoročně, vrhla na výrobu věnečků. Nejprve jsem si ale musela obstarat nějaký materiál na jejich výrobu. Respektive nějaké přízdoby (kaštany, šípky, plody kaliny, ...). Počasí bylo víc než výstavní, vypravili jsme se tedy s Filipem na vycházku. A kromě dekoračního materiálu jsem si přinesla hafo (ne)podzimních snímečků.
Obloha bez mráčku, zeleňoučká travička, zeleňoučké keře pod topoly. Jen topoly bez listí a dlouhé stíny trochu připomínají, že vládne pan Podzim.

Ani tento snímeček plný zelené barvičky moc podzim nepřipomíná.

Čeléééém vzad! A díváme se k Chotělicím. A zase samá zeleň.

Na louce kvetl starček (snad jsem se trefila do názvu rostlinky),

na pampeliškách se popásali hmyzáčci,

mezi topoly nenápadně vykukoval a sluníčkově svítil malý javor.

Nasbírala jsem si nějaké šípky.

A ještě na skok k Šefaráku. Vyfotila jsem si zrcadlení,

barevnou kalinu a nasbírala si její plody.

Vyfotila jsem i páreček nááádherných muchomůrek

a pár spadaných javorových listů.


Z nich jsem si pak doma vyrobila růžičky.

Sousedka mě obdarovala mochyní, tak jsem si několik větviček dala do džbánu.

Doufám, že jste si báááječně užili prodloužený víkend a přeji vám pohodový zbytek týdne. Usmívající se


Žádné komentáře:

Okomentovat

Velikonoční přání

Všem virtuálním přátelům, stálým i náhodným návštěvníkům přeji krásné a požehnané velikonoční svátky plné sluníčka, barev, vůní, pohody, rad...