pátek 26. prosince 2014

Na sv. Štěpána

Nejprve bych ráda poděkovala za krásná a miloučká vánoční přáníčka, která jste mi zanechali v komentářích nebo zaslali e-mailem. MOOOOOC DĚKUJI!Usmívající se

Dárečky jsou rozdané a já věřím, že jste každý našel pod vánočním stromečkem svůj vytoužený dáreček.

My už máme odbyté i vánoční návštěvy. A protože je dneska u nás pěkně sluníčkově, vypravila jsem se už dopoledne s Filipem na procházku. Už jsme ji moooc potřebovali.
Takhle si naše procházení užívá Filip. Hrabošení, to je jeho!

Přestože u nás do rána trochu přituhlo, našla jsem na louce housenku.

Teplé počasí, které u nás do teďka panovalo, zmátlo nejen housenku, ale i kytičky. Na zahrádce nám vykvetl barvínek

a hledík

Na krmítku je stále živo. Zvonci se umí prosadit nekompromisně.

Nakouknout přiletěl krahujec (snad jsem ho určila správně).

A nakonec snímeček vyšívané dekorace, kterou jsem si pořídila na jarmarku v Praze.

Asi jsem to nějak zakříkla. Obloha se zakabonila a dokonce lehounce poletuje snížek. Že bychom se konečně dočkali?

Přeji vám krásný a pohodový sváteční den.Usmívající se


Přidávám snímeček, který jsem pořídila v 16.00 hodin. Škoda, že to nepřišlo o dva dny dřív.




Žádné komentáře:

Okomentovat

Velikonoční přání

Všem virtuálním přátelům, stálým i náhodným návštěvníkům přeji krásné a požehnané velikonoční svátky plné sluníčka, barev, vůní, pohody, rad...