neděle 28. prosince 2014

Testování vánočního dárku

Ježíšek mi nadělil pod stromeček krokoměr, tak jsem ho dnes vyzkoušela. Lehce mrazivé, ale sluníčkové počasí lákalo k vycházce. S Filipem jsme tedy vyrazili na krátkou zkušební vycházku po louce. Bez foťáku jsem samozřejmě nešla. Tentokrát jsem ovšem nefotila žádné květy či housenku, ale docela zimní snímečky. Tak, jak to v tomhle čase má být.
Sněhu nemáme mnoho, jen mírný poprašek, ale zimu už to připomíná.

Pár zimních detailů: drtek sněhu na trávě,

mech a sníh zachycený na kůře stromu.

A trocha zrcadlení.

Z okna kuchyně, už v teple, jsem vyfotila žlunu.

Pečený čajík přišel po vycházce vhod.

A jak dopadlo testování krokoměru? Po lukách jsme trajdali necelou hoďku. Za tu dobu jsem našlapala 3.250 kroků, což je cca 1,6 km.

Přeji vám příjemný zimní podvečer a pohodový vstup do posledního týdne letošního roku.Usmívající se

Žádné komentáře:

Okomentovat

Velikonoční přání

Všem virtuálním přátelům, stálým i náhodným návštěvníkům přeji krásné a požehnané velikonoční svátky plné sluníčka, barev, vůní, pohody, rad...