pátek 24. dubna 2015

Poslední snímečky z mého kompaktíku

Zanedbávám svůj blog a zanedbávám i vaše blogy, moc mě to mrzí. Ale stala se mi hrozná věc. "Zabila" jsem si foťák. Vymáchala jsem ho v Šefaráku při sběru podbělu.:-( Takže pátrám na netu, pročítám recenze a snažím se vybrat nějakého nového "společníka" na své vycházky. To mi zabírá čas, který bych jinak věnovala blogování.
Tohle jsou poslední snímečky, které jsem nafotila. Pořídila jsem je u rybníka za Medřičí. Šla jsem se podívat, jak to tam vypadá s dymnivkami, sasankami po té "kácecí apokalypse". I přes to, jak to tam vypadá neutěšeně,

má to jednu výhodu. Prošla jsem místa, která jinak byla zcela neprostupná. A našla jsem mnoho pěkných míst a zákoutí. Mrkněte: vyškrábaly se blatouchy

zůstaly nějaké dymnivky, které se snad časem rozrostou

stejně jako fialky a orseje,

či hluchavky skvrnité.

Taky jsem objevila pařez s "chlupatýma nohama".

Až si pořídím nového "společníkaf", určitě se co nejdříve pochlubím snímečky.

Mějte krásné a pohodové jarní dníky.Úžasný




Žádné komentáře:

Okomentovat

Velikonoční přání

Všem virtuálním přátelům, stálým i náhodným návštěvníkům přeji krásné a požehnané velikonoční svátky plné sluníčka, barev, vůní, pohody, rad...