středa 4. listopadu 2015

Okolo rybníka a podél Mlýnské Javorky

Před pár dny mě sousedka navnadila na vycházku k rybníku za Medřičí - "Byly jsme se tam projít s Klárkou. Je to tam teď moc hezký. Okolo rybníka je posekáno, přibyly lávečky přes Mlýnskou Javorku, .... " Včera jsem tedy neodolala a vypravila se směr rybník za Medřičí. Počasí bylo přímo parádní! Sluníčko, relativně teplíčko, modrá obloha. Cestou jsem pořídila pár snímečků.
Když jsme přišli k rybníku (společnost mi na procházce dělal nejen Filip, ale vyrazila se mnou i mamka), otevřel se nám neskutečně krásný pohled. Podzimně vybarvené stromy prozářené slunečními paprsky se odrážely na hladině rybníka jako v zrcadle.
Vyfotila jsem i nějaké houbičky. Něco byly možná václavky. Ale jisté jsme si s mamkou nebyly, tak jsme je tam raději nechaly.
Sluníčko se pomalu klonilo k západu, stromy tvořily stín, takže další snímečky už jsou bez sluníčka.
Takhle obsypanou trnku jsem nikdy neviděla. Škoda, že na snímečku to diky pozadí tak nevynikne.

A takhle teď vypadá průklest podél Mlýnské Javorky


Pro připomenutí jeden snímeček z letošního jara

A nakonec pár podzimně vybarvených lístečků
Dneska už tak nádherný den nebyl, i když sluníčko se ještě snažilo.
A jak vám se líbí letošní podzim? Také vám připadá obzvlášť krásně vybarvený?

Přeji vám pěkný a pohodový zbytek pracovního týdne.Úžasný




Žádné komentáře:

Okomentovat

Velikonoční přání

Všem virtuálním přátelům, stálým i náhodným návštěvníkům přeji krásné a požehnané velikonoční svátky plné sluníčka, barev, vůní, pohody, rad...