pondělí 16. listopadu 2015

Pletený nákrčník

Po dloooouhé době jsem vytáhla pletací dráty a pustila se do pletení. Eli se v obchodě zalíbil pletený "obtáčecí" nákrčník. Při šátrání v "zásobárně" a hledání vhodné vlny (a hlavně vhodné barvy, prože Eli má "modré období") jsem narazila na zbytek žlutooranžové vlny. Na první pohled jsem se do ní "zamilovala" a než se Eli rozmyslela, která vlna a hlavně barva bude ta pravá, našla jsem si vzorek a uštrykla si nákrčník pro sebe.

Pletené šály, šálky i šátky ve svém šatníku mám, ale nákrčník mi zatím chyběl.

Přeji vám příjemný večer a zítra si užijte sváteční den.Usmívající se

Žádné komentáře:

Okomentovat

Velikonoční přání

Všem virtuálním přátelům, stálým i náhodným návštěvníkům přeji krásné a požehnané velikonoční svátky plné sluníčka, barev, vůní, pohody, rad...