úterý 1. prosince 2015

Advent

Konečně nastalo pro mě nejkrásnější období v roce - advent a Vánoce. Na většině blogů se to hemží krásnými dekoracemi. Nechala jsem se trochu inspirovat a tak vypadá moje letošní vánoční zdobení.
Chvojí stříbrného smrku zdobené mašlemi, vyřezávanými ozdůbkami a světýlky

Chvojí stříbrného smrku zdobené háčkovanými hvězdičkami

Tis s vločkami

Mísa na stůl

V neděli jsme si rozsvítili první adventní svíčku na adventním svícnu

Letošní předvánoční čas jsem si chtěla užít intenzivněji než kdykoliv předtím. Doufala jsem, že si ty kouzelné chvíle užijeme společně i se ségrou. Plánovala jsem výlet na zámek Hrádek u Nechanic, adventní koncerty v kostelíku v Loučné Hoře, prohlídku betlémů v Třebechovicích pod Orebem, trhy v Lysé nad Labem, ... Ale člověk míní a nemoc mění. Ségra musela podstoupit akutní operaci páteře. Pokud budeme chtít absolvovat naplánované aktivity, ségra u toho bude bohužel chybět, což je obrovská škoda!! Důležité ale je, aby byla v pořádku.
Na první adventní koncert do kostelíku v Loučné Hoře jsem se tedy vypravila v sobotu sama. A bylo to mooooc krásné! Varhany Ondřej Hromádko, zpěv Lucie Strejcová, violoncello Diana Bartáková. Kostelík byl nacpaný k prasknutí. Úžasná atmosféra!

A večer jsme si jeli s manželem a našimi báááječnými kamarády zatančit na Čertovskou zábavu. Bohužel jsem neměla s sebou foťák, tak jsem použila starší snímeček.

Užívejte si ten krásný čas adventní v pohodě a klidu.Úžasný


Žádné komentáře:

Okomentovat

Velikonoční přání

Všem virtuálním přátelům, stálým i náhodným návštěvníkům přeji krásné a požehnané velikonoční svátky plné sluníčka, barev, vůní, pohody, rad...