úterý 14. června 2016

Téměř letní přírodou a manželova 'perla'

Je u vás také tak pošmourno a deštivo? U nás už od soboty. Ale nijak to nevadí. Zapršet je potřeba. Porostou houby.
Minulý týden jsem šla obhlídnout, jestli už pokvetou lípy. Cestou jsem nafotila nějaké snímečky. Jestli se vám chce, nabujte botky a pojďte se se mnou projít téměř letní přírodou.
Nebe bylo samý naducaný mrak.

Motýli se snad od nás odstěhovali. Vídám jen tyhle okáče.

Ani s hmyzáčky to není žádná "hitparáda". Podařilo se mi zachytit vážku

a vrbaře uhlazeného.

Sena byla v plném proudu.


Na posečených lukách lovil čáp.

U rybníka odkvétaly žluté kosatce.

Orobince.

Na závěr západ sluníčka.

A na úplný konec jedna z manželových 'perel'. Takhle dopadly moje okrasné řebříčky. Vloni jsem si je nasela, abych měla do dušičkových věnců a suchých vazeb. Letos jsem čekala, jakými barvičkami se pochlubí. Zda budou květy červené, růžové, červenobílé, ... Nebudou ŽÁDNÉ, protože mi je ustříhal!!!! Prý aby se nevysemenily. Tak je pro jistotu nenechal ani rozkvést!!!!

Přeji vám krásné a pohodové téměř letní dníky.Úžasný


Žádné komentáře:

Okomentovat

Velikonoční přání

Všem virtuálním přátelům, stálým i náhodným návštěvníkům přeji krásné a požehnané velikonoční svátky plné sluníčka, barev, vůní, pohody, rad...