úterý 13. prosince 2016

Vypouštění balónků s přáníčky pro Ježíška

V pátek proběhla v místní základní škole velká akce.

Paní učitelky "otevřely" ve třídách adventní dílničky, kde si zájemci mohli ozdobit perníčky, vytvořit a ozdobit papírový vánoční stromeček, vyrobit přáníčko, ... Proběhl i den otevřených dveří. Po rozsvícení stromečku venku před školou se všichni přesunuli zpět do školy a v tělocvičně očekávali příchod Mikuláše s jeho družinou. Čekání jim zkrátil bohatý program.
Před rozsvícením stromečku však proběhlo ještě vypouštění balónků s přáníčky pro Ježíška. Vypouštění balónků pořádalo rádio Impulz, a v jeden moment se z mnoha míst v republice vznesly k nebi další balónky s přáníčky pro Ježíška.


Moc mě mrzelo, že jsem nemohla zůstat až do konce akce. Bohužel mě odvelely povinnosti. Byla jsem ale ráda, že jsem alespoň na chvíli do školy zašla. Potkala jsem tam mnoho známých, bývalých spolužáků a spolužaček, rodáky, .... kteří si tuto velkou akci také nenechali ujít. Usmívající se

Žádné komentáře:

Okomentovat

Velikonoční přání

Všem virtuálním přátelům, stálým i náhodným návštěvníkům přeji krásné a požehnané velikonoční svátky plné sluníčka, barev, vůní, pohody, rad...