pátek 17. února 2017

Sluníčkový týden

Celý týden u nás panovalo krásné sluníčkové počasí (o to víc jsem byla naštvaná, že musím trávit sluníčkové odpolko v rachotě!!Křičící). Přes noc mrazík kolem osmi stupňů, odpoledne kolem pěti nad nulou. Noční mrazíky tání sněhu trochu zpomalily, ale i tak rychle mizel. Sluníčko nás táhlo ven, i když procházka v blátě a tajícím sněhu .... nic moc pohodlí. A takové jsem pořídila snímečky.
Modrá obloha bez mráčku


Ledové krystaly vypadají jako broušený křišťál


Ledová krajka

Toulali jsme se jen po nejbližším okolí. Soutok Cidliny a Mlýnské Javorky. Když je zamrzlo, dobře se tu bruslí. Jako děti jsme se tu něco nalítaly.

Bývalá lednice. Zde se skladoval led. Technická památka.

Na bílém sněhu kontrastovalo černé peříčko.

Dneska je všechno jinak. Od rána prší, zem pokryla ledovka a kloudně se nedá jít. Do obchodu jsem raději jela autem, protože silnice byla posolená a relativně bezpečná. A stejně jsem upadla, než jsem došla pár metrů od auta do krámu. Naštěstí se pád obešel bez úrazu. Ještě musím přežít cestu do rachoty a zpět!

Opatrujte se, pozor na pády a karamboly. Přeji pěký víkend.Úžasný

Žádné komentáře:

Okomentovat

Velikonoční přání

Všem virtuálním přátelům, stálým i náhodným návštěvníkům přeji krásné a požehnané velikonoční svátky plné sluníčka, barev, vůní, pohody, rad...