sobota 1. dubna 2017

Jarní dekorace

Jaro máme v plném proudu, příroda se halí do jarního kabátku a jarními dekorcemi si krášlíme i naše bytečky. Já jsem zatím moc času na nějaké jarní tvoření neměla. Něco málo jsem ale přec jen spáchala.
Větvičky ve váze přizdobené květy z ruliček od toaletního papíru.

Věneček na vchodových dveřích

Kočičky přizdobené háčkovanými motýlky

Tyhle větvičky s motýlky a keramickými ozdobičkami jsem nakonec přenesla do kuchyně

Bílé dymnivky od rybníka za Medřičí

Nechybí závěs s háčkovanými motýlky

A v předsíni kvetou bramboříky


Jště mám v plánu jednu jarní dekoraci, ale už víc jak týden čekám na dodání dřevěného podkladu.

Přeji vám krásný aprílový víkend plný sluníčka a pohody.Úžasný



Žádné komentáře:

Okomentovat

Velikonoční přání

Všem virtuálním přátelům, stálým i náhodným návštěvníkům přeji krásné a požehnané velikonoční svátky plné sluníčka, barev, vůní, pohody, rad...