pondělí 3. dubna 2017

Aprílový víkend

.... vůbec nebyl aprílový, alespoň co se počasí týká. Pravda, v neděli dopoledne mi dvakrát zmoklo venku prádlo, ale po obědě se počasí umoudřilo a bylo zase nááádherně, sluníčkově, teploučko (teploměr opět vystoupal nad 20°C). Okna mám umytá, v týdnu doladím jarní úlid a vystrčím nějakou velikonoční dekoraci.
I přes to, že jsem měla víkend víceméně pracovní, našla jsem si čas na vycházky s Filipem. Přinesla jsem si zase nějaké kytičky a větvičky do vázy, ale hlavně jarní snímečky. Příroda se mění z hodiny na hodinu. Tráva roste téměř před očima, všechno raší, pučí, kvete víc a víc kytiček, ptáčci cvrdlikají jako o život, včeličky a čmeláčci pilně pracují, začali poletovat motýlci.

Sasanky hajní

Sasanka pryskyřníkovitá

Včelka na kvetoucím jasanu

Čmelda na orseji

Babočka bílé C

Babočka paví oko

Bílé dymnivky duté

Ty jsem si přinesla i domů do vázičky

A po západu sluníčka jsem si vyfotila mrak

Přeji vám úspěšný vstup do prvního dubnového týdne.Úžasný

Žádné komentáře:

Okomentovat

Velikonoční přání

Všem virtuálním přátelům, stálým i náhodným návštěvníkům přeji krásné a požehnané velikonoční svátky plné sluníčka, barev, vůní, pohody, rad...