neděle 7. května 2017

Nedělní oběd

Včera jsem při procházce s Filipem objevila na louce tyto houbičky.

Po "konzultaci" s panem Googlem jsem zjistila, že jde o smrže - jedlé, velmi chutné, na trhu velmi ceněné houby. A hlavně, že se nedají zaměnit se žádnou nejedlou či jedovatou houbou. A tak z nich dneska byla houbová polévka. Kromě hub jsem do polévky nasekala zelené bylinky - pažitku, popenec a ptačinec žabinec.S vyplazeným jazykem Bohužel jsem ji nestihla vyfotit, tak rychle zmizela, a tak jsem si obrázek vypůjčila z netu.

Ve skleníku máme krásný a křehoučký hlávkový salát. takže jako hlavní chod byly vařené nové brambory hojně sypané pažitkou, smažené kuřízky a k tomu hlávkový salát se zálivkou ze zakysané smetany.S vyplazeným jazykem

A protože u nás máme tento víkend pouť, nesměly ke kávě chybět kynuté koláčky.

Přeji vám příjemný nedělní večer a zítra si užijte sváteční den.Úžasný

Žádné komentáře:

Okomentovat

Velikonoční přání

Všem virtuálním přátelům, stálým i náhodným návštěvníkům přeji krásné a požehnané velikonoční svátky plné sluníčka, barev, vůní, pohody, rad...