neděle 21. května 2017

Rozkvetlá luka

Na internetu a blgách se to hemži snímečky z rozkvetlých zahrádek a zahrad. Tak jsem se rozhodla pro malou změnu. My chodíme s Filipem na vycházky po lukách a ty jsou teď nááádherně barevné a voňavé. Tráva už je tak vysoká, že se v ní Filip většinou úplně ztratí.
Žluté pruhy tvoří květy pryskyřníku

Kombinace žlutého pryskyřníku a růžového kohutku lučního

Kohoutek luční jsem si natrhala i do vázy spolu s pro mě neznámou bílou rostlinkou

Růžový kohoutek luční, v pozadí kvete bíle hloh

Květ hlohu

Louka plná kopretin

Kopretiny jsem si také natrhala do vázy. Doma ale nezůstaly, mamka je odnesla na hřbitov.



Louky jsou plné hmyzáčků. Babočka paví oko na odkvetlé pampelišce.

Na "chlupatině" si hoví zlatohlávek tmavý


Ostřice mezi žlutými pryskyřníky

Mladé lístky javoru

Zvonek rozkladitý(?)

Po mnoha letech jsem si zkusila, jestli ještě umím uplést věneček z pampelišek

Média stále hrozí klíšťaty, ale nám se zatím vyhýbají.

Přeji vám příjemný vstup do nového týdne.Úžasný

Žádné komentáře:

Okomentovat

Velikonoční přání

Všem virtuálním přátelům, stálým i náhodným návštěvníkům přeji krásné a požehnané velikonoční svátky plné sluníčka, barev, vůní, pohody, rad...