pátek 7. července 2017

Cyrilometodějská pouť

Jedním z cílů naší dovolené byly Pustevny. Chtěla jsem vitět, jak pokračuje výstavba požárem zničených Jurkovičových staveb. Ale nějak jsem nevychytala ten správný den. Bylo sice moc hezky, sluníčkově, lehce povíval větřík - ideální čas na túrku. Jenomže bylo 5. 7. - svátek sv. Cyrila a Metoděje a já neznaboh a neznalá poměrů jsem si neuvědomila, že na Pustevnách se koná pouť ke kapli sv. Cyrila a Metoděje. Už když jsme odbočili na Zavadilku, bylo mi divné, že tu odstavují auta na záchytná parkoviště a na Pustevny nás dovezl kyvadlový autobus. Když jsem pak nahoře viděla ty davy lidí, teprve mi to došlo! ....... Ale co, davy, nedavy, ke kapli se přece jen projdeme, řekli jsme si.
Výhledu z Cyrilky na Pustevny začínají bránit čím dál vyšší stromky. Dole jsou patrné davy lidí.

Nebylo to lepší ani u sochy pohanského boha Radegasta.

Plno bylo i u hotelu Radegast. Lidé posedávali, polehávali, piknikovali, opalovali se, užívali si volný den plný sluníčka a pohody.

Ani u kaple sv. Cyrila a Metoděje (nějak se mi na snímečku kácí!) nechyběly stánky s občerstvením a suvenýry, dokonce tam hrála i jakási malá dechová kapela.

Davy lidí proudily sem a tam i odpoledne, když jsme se vraceli.


Ale výhledy byly krásné!


Přeji vám pěkné páteční odpoledne a báááječný nadcházející víkend.Úžasný

Žádné komentáře:

Okomentovat

Velikonoční přání

Všem virtuálním přátelům, stálým i náhodným návštěvníkům přeji krásné a požehnané velikonoční svátky plné sluníčka, barev, vůní, pohody, rad...