sobota 22. července 2017

Angreštové řezy

Musím něco upéct na víked ke kávě, přemýšlela jsem. Ale co? Je čas sklizně ovoce, tak něco ovocného. Po dlouhé době máme angrešt. .......

Od ségry jsem dostala recept na angreštové řezy.
Co budeme potřebovat?

Těsto:
4 žloutky
150 g krystalového cukru
0,5 dcl horké vody
150 g polohrubé mouky
1 prášek do pečiva
špetka soli

Náplň:
velký angreštový kompot
1 vanilkový pudink

Sníh:
4 bílky
100 g krystalového cukr

Kompot scedíme a angrešt rozmixujeme. Ve 2,5 dcl kompotové šťávy rozmícháme pudink, přimícháme rozmixovaný angrešt a uvaříme hustou kaši.
Žloutky, cukr a horkou vodu vyšleháme do pěny, vmícháme mouku s práškem do pečiva a špetkou soli. Těsto vlijeme na vymazaný a moukou vysypaný plech a zapečeme v předehřáté troubě na 90%. Na předpečený korpus rozetřeme angreštovou náplň, navrch rozetřeme sníh vyšlehaný z bílků a cukru a při snížené teplotě dopečeme, dokud sníh není mírně dohněda.

Protože jsem neměla angreštový kompot, udělala jsem náplň z čerstvého ovoce a to následovně:
Velkou zavařovací sklenici jsem naplnila angreštem a zalila vodou. Tu jsem slila a rozmíchala v ní 2 pol. lžíce cukru a pudink. Angrešt jsem rozmixovala, přidala do vody a uvařilana hustý pudink.

Dobrou chuť!S vyplazeným jazykem
Přeji vám krásný zbytek letního víkendu.Úžasný

Žádné komentáře:

Okomentovat

Velikonoční přání

Všem virtuálním přátelům, stálým i náhodným návštěvníkům přeji krásné a požehnané velikonoční svátky plné sluníčka, barev, vůní, pohody, rad...