pondělí 18. září 2017

Pro houby nemusím do lesa

Včera jsem se vypravila k rybníku za Medřičí na sklizené kukuřičné pole posbírat trochu kukuřice pipinám. Skočila jsem na kolo a "vzala to zkratkou" kolem rybníka. Rostou tam kozáci.

Kozák se kámoší s holubinkou

Tahle tečkovaná krasavice se tam objevuje už několik let na stejném místě.

Cestou domů jsem ještě ze silnice uviděla na louce pěkné žampióny. Krom košíku kukuřice jsem přivezla takový houbový úlovek:

Houbičky jsme téměř všechny naložili do octa
a ze zbytku byla plévka.

Houbiček jsem našla hafo a les jsem neviděla ani z dálky.Usmívající se

Přeji vám krásné a pohodové poslední letní dníky.Úžasný

Žádné komentáře:

Okomentovat

Velikonoční přání

Všem virtuálním přátelům, stálým i náhodným návštěvníkům přeji krásné a požehnané velikonoční svátky plné sluníčka, barev, vůní, pohody, rad...